Я студент з України і мені потрібна допомога

Združenie Úsmev ako dar už vyše 30 rokov vyzdvihuje potrebu pomoci deťom z detských domovov. Aktivity združenia sú však oveľa pestrejšie a sústreďujú sa aj na ochranu rodín v núdzi. Práve ohrozeným rodinám a strachu rodičov, že kvôli zložitej životnej situácii prídu o dieťa, sa neziskovka venuje v novom znepokojivom televíznom spote, pod ktorý sa podpísala reklamná agentúra Respect APP a produkčná spoločnosť Hitchhiker films.

Združenie Úsmev ako dar sa v novej kampani „Aby rodina ostala spolu“ rozhodlo verejnosti ukázať, že jeho aktivity nie sú len o pomoci deťom v detských domovoch, ale aj o pomoci ohrozeným rodinám. „Zmena konceptu odzrkadľuje, že sme sa rozhodli inak pristupovať k tejto problematike. Detské domovy sú totiž dôsledok rozpadu rodiny a my sme sa rozhodli riešiť jeho príčiny,“ hovorí Jozef Mikloško, predseda Úsmevu ako dar.

 „Odobratie dieťaťa je veľmi citlivá vec a potrebuje mimoriadne citlivý a empatický prístup. A potenciálne ohrozených rodín je viac ako si myslíme. Nejde len o rómske osady a alkoholizmus. Stáva sa, že rodina sa stane z celkom obyčajnej ohrozenou v priebehu pár mesiacov. Vtedy je včasná a citlivá pomoc mimoriadne dôležitá,“ doplnil Jozef Mikloško.

Nová kampaň Úsmevu ako dar - Aby rodina ostala spoluPod spot sa podpísala reklamná agentúra Respect APP, režisér Juraj Janiš a produkčná spoločnosť Hitchhker films. „V spote ukazujeme práve tie zlé sny rodičov, ktorým hrozí, že im dieťa bude odobraté. Nechceli sme ukazovať len smutné deti, ktorých sa potenciálnym darcom uľútostí. Spotom oslovujeme rodičov, pre ktorých sú prirodzené obavy o svoje dieťa a dokážu sa vžiť do kože tých, ktorým hrozí, že o dieťa prídu. Chceme ale osloviť aj širokú verejnosť, aby zmenila pohľad na túto komplikovanú tému,“ povedala Yolka Udičová z Respect APP. Nový spot bude rotovať v televízii, v rádiách aj online. Verejnosť môže Úsmev ako dar a jeho úsilie podporiť zaslaním sms v tvare DMS (medzera) USMEV na číslo 877 v hodnote 2 eurá.

 

 


Ďakujeme reklamnej agentúre Respect APP, produkčnej spoločnosti Hitchhiker films 
a všetkým týmto skvelým ľuďom:

– Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
– Art Director: Naďa Lukáčiková
– Copywriter: Peter Michalka, Mirka Straková, Matej Sekerka, Matej Filadelfi
– Account Manager: Romana Otočková
– Strategický riaditeľ: Yolka Udičová, Peter Michalka

– Produkcia: Hitchhiker films, Ivan Hulík, Paľo Kopček, Michal Gögh, Anička Javorská, Romana Horváthová, Patrick Horváth, Viktória Cintulová, Jano Balážik, Martin Žáčko
– Casting: Charlie Brown
– Herci: Michal Legin, Samuel Stuška, Lukáš Púchovský, Klára, Ščevčíková, Zuzana Konečná, Anna Čonková, Juraj Budzovský, Ivan Hulík
– Režisér: Juraj Janiš
– Kameraman: Dušan Husár
– Kamerová technika: Jumpcat, Slavomír Jasaň
– Kamerový technik: Marek Garai, Jakub Hraník
– Videoasistent: Pavol Hedmeg
– DIT: Michal Vasil
– Ostrič: Robo Kováč
– Svetlá: Daylight rental, Tomáš Miťko
– Gaffer: Peter Šesták
– Osvetľovači: Lukáš Hlobeň, Vlado Marčok, Jozef Čabo, Robo Šveda
– Zvuk: Blažej Vidlička, Adam Matej
– Grip: Zdeno Zeman
– Steadycam operator: David Ružička
– 6kolka: Jakub Klimo
– Golfový vozík: Boris Varga
– SFX: Dušan Prvý, Michal Veselý
– SFX kočík: Vojta Chvátil
– Architekt: Oto Häusler
– Rekvizity: Rekvizity, s.r.o., Tomáš Bakočka, Róbert Ofina Gálfy, Vladimír Wilo Trepáč
– Kostýmy: Romana Dubná
– Masky: Valéria Hajdin, Miroslava Balúchová
– Storyboard: Kamila Krkošová
– Catering: Dobré jedlo, Sven Rippa, Jana Schneiderová, Zuzana Mačugová, Vladimír Fekár, Dalibor Hatlas
– Runneri, lock up: Matej Čutka, Robert Šohajda, Mira Hudecová, Michal Vinc
– Strih: Marek Kráľovský
– Grading: Lucia Kovalová
– Hudba: Steve Lynch
– Sound design: Cinq
– Sound designer: Samuel Jurkovič, Dana Havlíčková, Robert Roszbeck
– Zvukový mix: K2 zvuk, Martin Merc
– Postprodukcia: UPP
– Post-production supervisor: Martin Petro, Ronaldo Lima, Tereza Trnková

Páčil sa Vám článok?

Našu prácu podporíte jeho zdieľaním.