Bratislava, 10. september 2018 – Značka Orbit nadväzuje na dva úspešné ročníky CSR kampane „Oplať úsmev“ a opäť podporí a rozžiari úsmevy znevýhodnených detí z organizácie Úsmev ako dar. Kampaň zameraná na detské úsmevy pobeží v in-store od 10. 9. do 21. 10. 2018. Značka Orbit venuje 1% z ceny každého výrobku predaného v tomto období na podporu a ochranu zdravého úsmevu a sebavedomia znevýhodnených detí. Ambasádorkou projektu je už od jeho začiatku speváčka Mária Čírová. Celú kampaň zabezpečuje agentúra AMI Communications, a to na všetkých štyroch stredoeurópskych trhoch. Viac na www.oplatusmev.sk.

V tomto roku sa značka Orbit rozhodla podporiť kampaň unikátnym projektom: Talentované deti z organizácie Úsmev ako dar totiž dostali možnosť naspievať pesničku spoločne so slovenskou ambasádorkou kampane, speváčkou Máriou Čírovou, a českou ambasádorkou, modelkou, moderátorkou a speváčkou Ivou Kubelkovou. Ich verziu pesničky „Úsmev“ od slovenskej kapely Modus sprevádza aj hudobný klip, ktorý vznikol priamo v nahrávacom štúdiu. Videoklip je možné vidieť na Youtube, webe Orbit Klub, Facebooku aj na Instagrame značky Orbit.

Už tretí krát sa značka Orbit spája s občianskym združením Úsmev ako dar, aby v rámci svojho projektu „Oplať úsmev“ odovzdala svoje poznatky z oblasti dentálnej hygieny tam, kde je to najviac potrebné – priamo deťom z organizácie Úsmev ako dar. Na podporu zdravých úsmevov pripravila pre deti prednášky zamerané na vzdelávanie v oblasti správnej starostlivosti o chrup, ako aj kreatívne a zábavné workshopy pre osobnostný rozvoj a sebavedomie detí. Zapojí sa aj ambasádorka Mária Čírová a Laci Strike, tanečník a choreograf. Obaja podporia kampaň aj na svojich sociálnych sieťach.

„Veľmi ma teší, že môžeme so značkou Orbit vytvárať taký krásny projekt, akým bezpochyby ‚Oplať úsmev‘ je. Vďaka darovaným peniazom pomáhame tam, kde je to potrebné, navyše sa s nami deti naučia, ako sa správne starať o svoje zúbky, aby sa stali usmievavými a sebavedomými ľuďmi,“ komentuje CSR aktivitu Denisa Žideková, Brand Managerka značky Orbit pre strednú Európu. „Tento rok sme niekoľkým talentovaným deťom z Úsmev ako dar dokonca umožnili zapojiť sa do nahrávania piesne s tímom profesionálov. Taká šanca sa nenaskytne každý deň, preto veríme, že sa deti nechajú inšpirovať a motivovať, aby išli za svojím snom, aj keď cesta nie je vždy jednoduchá,“ dodáva Denisa Žideková.

Finančné prostriedky nazhromaždené v tomto roku prispejú na mzdy terénnych sociálnych pracovníkov a poputujú aj na renováciu kúpeľne a toaliet na centrále organizácie Úsmev ako dar v Bratislave, ktorá slúži ako centrum pre prijímanie klientov.

„Za peniaze vybrané v priebehu predchádzajúcich dvoch ročníkov sa nám už podarilo napríklad zrekonštruovať vybavenie centier, prispieť na mzdy terénnych sociálnych pracovníkov a zorganizovať víkendové pobyty a tábory pre deti. Veľmi si preto vážime to, že sa nás Orbit rozhodol podporiť aj tento rok. Na ďalší ročník Oplať úsmev sa veľmi tešíme, a to najmä deti, ktoré si dentálne workshopy aj prítomnosť známych osobností veľmi užívajú, “ uvádza PhDr. Mária Soboličová, PhD., manažérka fundraisingu pre Úsmev ako dar.

Na kampaň, ktorá prebieha od 10. 9. do 21. 10. 2018, upozorní nielen výraznejšie in-store vystavenie v nákupných reťazcoch spojené so samplingom a ďalšími aktivitami. Zapojené sú aj OOH nosiče, on-line bannerová kampaň alebo PR komunikácia a spolupráca s vybranými mediálnymi partnermi. Na kampaň upozornia rádiové spoty na stanici Funradio a podpora pobeží aj na sociálnych sieťach nielen zo strany značky Orbit, ale aj všetkých zapojených ambasádorov a influencerov.

Viac informácií nájdete na www.oplatusmev.sk.

 

Páčil sa Vám článok?

Našu prácu podporíte jeho zdieľaním.