Október 2007, Bratislava – “… aby každé dieťa malo rodinu’’ – tak znie hlavné motto spoločnosti Úsmev ako dar už mnoho rokov. Zároveň je to headline novej reklamnej kampane.

Základný vizuálny motív kampane vychádza z tieňohry. Jej hlavnou postavou je osamelé dievčatko. Napriek tomu, že vidíme len ju, tiene odhaľujú prítomnosť rodičov. Motív tieňov je naplno rozohraný v televíznom spote. Vizuálne pôsobivú hru tieňov v rôznych prostrediach (v parku, v meste, na lúke) obohacuje sugestívna hudba Michala Novinského, ktorej dominuje klavír.

Okrem televízie sa kampaň objaví aj na billboardoch, posteroch a pohľadniciach. V ďalšej fáze pribudne aj informácia o darcovskej SMS. Reklamná kampaň vznikla v agentúre Respect APP. Televízny spot v réžii Jara Ridzoňa v spolupráci s kameramanom Tomášom Sabom produkovala Protos Production.

Autor: Respect APP

Všetkým čo sa zúčastnili natáčania televízneho spotu zo srdca ďakujeme!

foto: Róbert Slovák, Respect APP

Páčil sa Vám článok?

Našu prácu podporíte jeho zdieľaním.