Я студент з України і мені потрібна допомога

Značka Orbit sa minulý rok už druhý krát rozhodla chrániť úsmevy na detských tvárach. Behom 6 týždňovej kampane „Oplať úsmev“ sa vyzbieralo viac ako 25 tisíc €, čo je o 4,1 % viac než minulý rok. Mechanika bola taká, že 1 % z ceny každého výrobku Orbit predaného v stanovenom období putovalo deťom z občianskeho združenia Úsmev ako dar. Prostriedky sú určené na celý rad aktivít v oblasti dentálnej hygieny a aktivít spojených s osobným rozvojom detí. Tie im pomôžu získať úsmev aj nové sebavedomie. Nad rámec darovanej čiastky sa tiež podarilo pre deti a sociálne pracovníčky zrealizovať školenie dentálnej hygieny a rozdať 600 dentálnych balíčkov. Vďaka ambasádorom kampane bolo pre deti navyše usporiadané edukačné a zároveň zábavné dopoludnie.

Orbit 2017 005Finančný dar vo výške 25 208 € poputuje na rekonštrukciu vybavenia centier vrátane kúpeľní navštevovaných klientmi a dobrovoľníkmi Anjelského programu a tiež na organizáciu víkendových pobytov a táborov pre deti a mládež. Vďaka zozbieraným prostriedkom budú mať deti zabezepčených terénnych sociálnych pracovníkov, ktorí pre nich zaisťujú programy zamerané na rozvoj sociálnych zručností. Podtstanou je medzi nimi najmä vedomá starostlivosť o svoje zdravie, precízna dentálna hygiena a zmysluplné využitie voľného času.

„Značka Orbit je veľmi hrdá, že môže pomáhať tam, kde to je najviac treba. Druhý ročník kampane „Oplať úsmev“ prekonal vo výške vyzbieranej sumy predchádzajúci. A to vďaka všetkým, ktorí si zakúpili žuvačky bez cukru Orbit. Veľmi nás to teší a veríme, že sa nám podarilo dodať deťom zo združenia Úsmev ako dar sebavedomie usmievať sa. Ďakujeme všetkým, ktorí sa zapojili,“ komentuje druhý ročník kampane Erika Havrillová, brand manažérka značky Orbit pre strednú Európu.

Orbit 2017 007

V duchu hesla „Zdravým úsmevom k zdravému sebavedomiu“ zamerala značka Orbit svoju pozornosť nielen na oblasť dentálnej hygieny, ale tiež na zdravé sebavedomie detí. To je so zdravým úsmevom úzko spojené. Okrem darovania prostriedkov tiež usporiadala dentálne workshopy pre sociálne pracovníčky. Zamerala sa aj na samotné deti, ktorým okrem správnych návykov dentálnej hygieny darovala 600 dentálnych balíčkov pre správnu starostlivosť o zdravie zubov. Dopad edukačných aktivít znásobili navyše omaľovánky a knižky vyrobené špeciálne pre účely tejto kampane. Prostredníctvom verejne dostupnej verzie na webe, ukazujú hravou formou, že zdravý úsmev môže mať naozaj každý. Ambasádorkou sa stala Mária Čírová a kampaň tiež podporil Laci Strike. Obaja sa aktívne zapojili a deťom odovzdali svoje skúsenosti, motiváciu a sebavedomie usmievať sa v každej situácii.

„Spolupráca so značkou Orbit nás veľmi teší a vážime si ju. Z darovanej čiastky máme obrovskú radosť a to, že prekročila sumu z minulého ročníka, je už len skvelým bonusom. Kampaň úsmev má pridanú hodnotu predovšetkým v edukačnej činnosti v oblasti dentálnej hygieny a podpory sebavedomia detí. Ďakujeme!“ dodala PhDr. Mária Soboličova, PhD., manažérka pre fundraising Úsmev ako dar.

Orbit 2017 009Orbit 2017 001Orbit 2017 010 Orbit 2017 003Orbit 2017 008

Páčil sa Vám článok?

Našu prácu podporíte jeho zdieľaním.